|
|
Oglądasz archiwalny wygląd strony z dnia: 2004-07-24 08:42:35 Powrót do aktualnego wyglądu
zamówienia publiczne
ogloszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro
1. |
zamawiający:
samodzielny publiczny szpital kliniczny nr 6
śląskiej akademii medycznej w katowicach
górnośląskie centrum zdrowia dziecka i matki im. jana pawła ii
40-752 katowice ul. medyków 16 woj. śląskie pow. m. katowice tel. (0-32) 207 18 00, fax (0-32) 207 15 46 e-mail:zp@gczdim.katowice.pl
|
2. |
zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:
dostawy oksygenatorów oraz zastawek aortalnych.
(grupa cpv 33.10.1)
dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
|
3. |
termin realizacji zamówienia (wymagany):
dostawy sukcesywne od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy |
4. |
kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 100% |
5. |
dokumentację istotnych warunków zamówienia można odebrać:
w siedzibie zamawiającego pokój numer 202 lub za zaliczeniem pocztowym.
cena formularza siwz: 50,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt złotych). |
6. |
uprawnieni pracownicy do kontaktów z wykonawcami:
inspektor działu zamówień publicznych mgr joanna żyszczyńska
w godzinach od 900 do 1400
pokój nr 202
nr tel. 0-32 207 15 24
e-mail: zp@gczdim.katowice.pl |
7. |
miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego do dnia 14.09.2004 r. do godz. 1130 |
8. |
miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego dnia 14.09.2004 r. do godz 1200 |
9. |
w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych”, dodatkowo spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
10. |
termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert. |
ogloszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro
1. |
zamawiający:
samodzielny publiczny szpital kliniczny nr 6
śląskiej akademii medycznej w katowicach
górnośląskie centrum zdrowia dziecka i matki im. jana pawła ii
40-752 katowice ul. medyków 16 woj. śląskie pow. m. katowice tel. (0-32) 207 18 00, fax (0-32) 207 15 46 e-mail:zp@gczdim.katowice.pl
|
2. |
zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:
dostawę oprogramowania antywirusowego i biurowego w pakietach od nr 1 do 3.
(grupa cpv 302)
|
3. |
termin realizacji zamówienia (wymagany):
dostawa w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. |
4. |
kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 100% |
5. |
dokumentację istotnych warunków zamówienia można odebrać:
w siedzibie zamawiającego w pokoju numer 202 lub za zaliczeniem pocztowym.
cena formularza siwz: 30,00 zł. (słownie: trzydzieści złotych). |
6. |
uprawnieni pracownicy do kontaktów z wykonawcami:
referent działu zamówień publicznych magdalena morejko
w godzinach 900 do 1400
pokój nr 202
nr tel. /0-32/ 207 15 24
e-mail: zp@gczdim.katowice.pl |
7. |
miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego do dnia 06 sierpnia 2004 roku do godziny 1130. |
8. |
miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego pokój 202 dnia 06 sierpnia 2004 roku o godzinie 1200. |
9. |
w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy „prawo zamówień publicznych”, spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
10. |
termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert. |
ogloszenie o zamówieniu - dostawy
katowice: dostawa z montażem sprzętu i aparatury medycznej czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem porozumienia w sprawie zamówień rządowych (gpa): nie. sekcja i: zamawiający i. 1) oficjalna nazwa i adres zamawiającego: samodzielny publiczny szpital kliniczny nr 6 śl. am górnośląskie centrum zdrowia dziecka i matki im. jana pawła ii, do kontaktów: mgr teresa nofińska 0-32 207-15-32, ul. medyków 16, 40-752 katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, fax (032) 202 37 64, e-mail: zp@gczdim.katowice.pl, www.gczdim.katowice.pl. 2) adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. i.1). 3) adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. i.1). 4) adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. i.1). 5) rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego. sekcja ii: przedmiot zamówienia ii.1) opis 1.1) rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) czy jest to umowa ramowa: nie. 1.5) nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa z montażem sprzętu i aparatury medycznej. 1.6) opis/przedmiot zamówienia: dostawa z montażem sprzętu i aparatury medycznej w tym: 1. uniwersalny stół operacyjny 2. kardiomonitor modułowy z wyposażeniem 3. kardiomonitor stacjonarno- transportowy 4. pompy strzykawkowe -dwutorowe 5. promiennik otwarty 6. echokardiograf 7. kardiomonitor stacjonarny. 1.7) miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. kod nuts: 1.8) nomenklatura 1.8.1) wspólny słownik zamówień (cpv): 33.10.00.00. 1.8.2) inna odpowiednia nomenklatura (cpa/nace/cpc): 1.9) podział zamówienia na części: tak. oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 2) wielkość lub zakres zamówienia 2.1) całkowita wartość lub zakres zamówienia: dostawa z montażem sprzętu i aparatury medycznej: 1. uniwersalny stół operacyjny sztuk - 1; 2. kardiomonitor modułowy z wyposażeniem sztuk - 1; 3. kardiomonitor stacjonarno- transportowy sztuk - 2; 4. pompy strzykawkowe -dwutorowe sztuk - 4; 5. promiennik otwarty sztuk - 1; 6. echokardiograf sztuk - 1; 7. kardiomonitor stacjonarny sztuk - 1. 2.2) opcje. opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2004. sekcja iii: informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym iii.1) warunki dotyczące zamówienia 1.1) wymagane wadia i gwarancje: wadium ogółem - 26700,00 pln. 1.2) główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności min. 30 dni. 1.3) forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: określona w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.. 2) warunki uczestnictwa 2.1) informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.. 2.1.1) stan prawny - wymagane dokumenty: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.. 2.1.2) zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.. 2.1.3) zdolność techniczna - wymagane dokumenty: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.. 3) specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie. 3.2) czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: nie. sekcja iv: procedura iv.1) rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) czy wybrano już kandydatów: nie. 1.2) uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) wstępne ogloszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) inne wcześniejsze publikacje: 1.4) przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) kryteria oceny ofert: oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 75% parametry techniczne - 25% kolejność według znaczenia: tak. kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: nie. 3) informacje administracyjne 3.1) numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.08.2004, cena - 100 pln. warunki i sposób płatności: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.. 3.3) termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.08.2004 godzina 11:30. 3.4) wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie jawne. 3.7.2) data, godzina i miejsce: 16.08.2004, godzina 12:00, siedziba zamawiającego (sala konferencyjna pokój 6). sekcja vi: inne informacje vi.1) czy publikacja ogloszenia jest nieobowiązkowa: nie. 2) o ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogloszeń: 3) czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków ue: nie. 4) informacje dodatkowe: 5) data wysłania ogloszenia: 24.06.2004. załącznik b - informacje o częściach zamówienia część nr: 1 1) nomenklatura 1.1) wspólny słownik zamówień (cpv): 33.10.00.00, 33.19.22.30. 1.2) inna odpowiednia nomenklatura (cpa/nace/cpc): 2) krótki opis: uniwersalny stół operacyjny. 3) zakres lub wartość: uniwersalny stół operacyjny sztuk -1 4) wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.09.2004. część nr: 2 1) nomenklatura 1.1) wspólny słownik zamówień (cpv): 33.10.00.00, 33.12.32.10. 1.2) inna odpowiednia nomenklatura (cpa/nace/cpc): 2) krótki opis: kardiomonitor modułowy z wyposażeniem. 3) zakres lub wartość: kardiomonitor modułowy z wyposażeniem sztuk 1 4) wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.09.2004. część nr: 3 1) nomenklatura 1.1) wspólny słownik zamówień (cpv): 33.10.00.00, 33.12.32.10. 1.2) inna odpowiednia nomenklatura (cpa/nace/cpc): 2) krótki opis: kardiomonitor stacjonarny-transportowy. 3) zakres lub wartość: kardiomonitor stacjonarny-transportowy sztuk 2 4) wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.09.2004. część nr: 4 1) nomenklatura 1.1) wspólny słownik zamówień (cpv): 33.10.00.00, 33.19.41.10. 1.2) inna odpowiednia nomenklatura (cpa/nace/cpc): 2) krótki opis: pompy strzykawkowe dwutorowe. 3) zakres lub wartość: pompy strzykawkowe dwutorowe sztuk 4 4) wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.09.2004. część nr: 5 1) nomenklatura 1.1) wspólny słownik zamówień (cpv): 33.10.00.00, 33.15.20.00. 1.2) inna odpowiednia nomenklatura (cpa/nace/cpc): 2) krótki opis: promiennik otwarty. 3) zakres lub wartość: promiennik otwarty sztuk 1 4) wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.09.2004. część nr: 6 1) nomenklatura 1.1) wspólny słownik zamówień (cpv): 33.10.00.00, 33.11.23.40. 1.2) inna odpowiednia nomenklatura (cpa/nace/cpc): 2) krótki opis: echokardiograf. 3) zakres lub wartość: echokardiograf sztuk 1 4) wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.09.2004. część nr: 7 1) nomenklatura 1.1) wspólny słownik zamówień (cpv): 33.10.00.00, 33.12.32.10. 1.2) inna odpowiednia nomenklatura (cpa/nace/cpc): 2) krótki opis: kardiomonitor stacjonarny. 3) zakres lub wartość: kardiomonitor stacjonarny sztuk 1 4) wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.09.2004.
ogloszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej 60 000,00 euro
1. |
zamawiający:
samodzielny publiczny szpital kliniczny nr 6
śląskiej akademii medycznej w katowicach
górnośląskie centrum zdrowia dziecka i matki im. jana pawła ii
40-752 katowice ul. medyków 16 woj. śląskie pow. m. katowice tel. (0-32) 207 18 00, fax (0-32) 207 15 46 e-mail:zp@gczdim.katowice.pl
|
2. |
zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:
dostawy stymulatorów i elektrod do stałej stymulacji serca u dzieci.
dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
|
3. |
termin realizacji zamówienia (wymagany):
12 miesięcy od daty podpisania umowy – dostawy sukcesywne. |
4. |
kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 85%
jakość 15% |
5. |
dokumentację istotnych warunków zamówienia można odebrać:
w siedzibie zamawiającego w pokoju numer 202 lub za zaliczeniem pocztowym.
cena formularza siwz: 50,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt złotych). |
6. |
uprawnieni pracownicy do kontaktów z oferentami:
inspektor działu zamówień publicznych mgr iwona micuła
w godzinach od 900 do 1400
pokój nr 202
nr tel. 0-32 207 15 27
e-mail: zp@gczdim.katowice.pl |
7. |
miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego do dnia 2 sierpnia 2004 roku do godziny 1130. |
8. |
miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego pokój nr 202 dnia 2 sierpnia 2004 roku o godzinie 1200. |
9. |
w przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy „prawo zamówień publicznych”, spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
10. |
termin związania ofertą 60 dni od terminu składania ofert. |
Strona wyświetlona: 12 180 razy
|
|
|